השירות שלנו

מכלול השירותים של לוכד נחשים ומחלץ בעלי חיים

השירות שלנו ניתן בכל הארץ. לכידת נחשים מבוצע על ידי לוכד נחשים מיומן עם הסמכה ותעודה מרשות הטבע והגנים. חילוץ בעלי חיים מבוצע כאשר בעל החיים נכנס למרחב הביתי, למשרד או לעסק. החילוץ נעשה במידת הצורך בתאום הרשויות ובכפוף לחוק. ישנן חיות מוגנות ולכן חילוץ של חיות אלו נעשה רק למי שיש לו היתר מהרשות. סיורי לילה נעשים בקיץ ומטרתם לתת לחוויה שכולל מודעות לסביבה ולחיות. כל זאת נעשה עם שמירה על בעלי החיים וסביבתם ללא פגיעה והפרעה ככל שניתן. הדרכות על זוחלים, סיפורים ומידע רב והפרחת מיתוסים בהקשר לנחשים, וחיות בכלל. אנחנו גם מסבירים את תפקידו של לוכד הנחשים.

לכידת נחשים

שירות לכידת נחשים ניתן כל ימות השבוע בכל שעה, כול השנה כולל חגים ושבתות. הרחקת נחשים היא מצב חירום בו תגובת הלוכד ומיומנותו חשובה. למידע נוסף ניתן להכנס לקישור הבא לכידת נחשים.

חילוץ ולכידת בעלי חיים

בנוסף לנחשים אנחנו נותנים שירות חילוץ ולכידת בעלי חיים אחרים שנכנסו או חדרו למרחב הביתי.שירות הלכידה או החילוץ כולל חולדות, עכברים, לטאות, ציפורים, עטלפים, וכו'. לפרטים נוספים לחץ על הקישור הבא חילוץ בעלי חיים.

סיורי לילה

סיורי לילה נתנים באיזור קיסריה והשרון. הסיור הוא עבור אנשים שמעוניינים לקבל חוויה וידע ולצפות בזוחלים וחיות לילה בסביבה הטבעית שלהם. למידע נוסף לחצו על הלינק הבא סיורי לילה בעקבות זוחלים.

הדרכות והרצאות

הדרכות והרצאות ניתנות לכל אירגון פרטי או ציבורי. למידע נוסף כנסו ללניק הבא הרצאות על זוחלים.

לכידת חתולים

מאחר שחתולים הם חיה מוגנת ע"פ חוק, אין להעבירם ממקומם הטבעי. לכידת חתולים תתבצע אך ורק לצורך סירוס ועיקור ואח"כ יוחזרו למקומם. עלות הלכידה, העיקור/סירוס והחזרה הוא על מזמין הלכידה. למידע נוסף באתר המשרד להגנת הסביבה.

יעוץ למניעת נחשים בבית ובעסק

חשוב להבין שאם ננקוט מספר פעולות במרחב הביתי נוכל להקטין את הסיכוי למפגש לא עם נחש. נחשים זזים כל הזמן בחיפוש אחר מזון ומחסה. תלוי בנחש נחשים בדרך כלל אוכלים מזון חי שאותו הם תופסים. מחסה דרוש להם בעיקר כנגד אוייבהם. הם יודעים להסתוות היטב, ולרוב יעדיפו אזור שיגן עלהם ויעזור להם בויסות טמפרטורת הגוף. במרחב הביתי והעסקי ישנם לא מעט מפגעים שיאפשרו לנחשים להישאר. לכן חשוב לבצע בדיקה מקיפה לאיתור המפגעים ולתקנם. 

לוגו זיקית סיורים בעקבות זוחלים וחיות לילה
Facebook
WhatsApp